Produktbild 1
  • Benkenstein, Martin
  • Brock, Christian
  • Strategisches Marketing

  • Ein wettbewerbsorientierter Ansatz, Unterstützte Lesegerätegruppen: PC/MAC/eReader/Tablet
  • Herausgegeben:Diller, Hermann; Kirchgeorg, Manfred
  • E-Book,
  • 4. Aufl.,
  • Kohlhammer Verlag
  • (2021)
  • Format: PDF
  • (mit Wasserzeichen)
31,99 €
inkl. MwSt.
sofort verfügbar

The latest global economic crisis has shown that when corporate policy is primarily geared towards financial goals, it may violate the ?going concern= principle & instead, corporate management should focus on strategic marketing. In contrast to short-term operational management principles, the aim of strategic marketing management is to build up lasting competitive advantages for companies and their business areas. In order to establish such advantages, companies first need to define the market ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Strategisches Marketing
  • Ein wettbewerbsorientierter Ansatz, Unterstützte Lesegerätegruppen: PC/MAC/eReader/Tablet
  • Benkenstein, Martin, Brock, Christian
  • E-Book, 290 S.
  • Sprache: Deutsch
  • ISBN-13: 978-3-17-037007-4
  • Titelnr.: 94727397
  • Kohlhammer Verlag (2021)
Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von Martin Benkenstein und Christian Brock

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.