Produktbild
Tomczak, TorstenReinecke, SvenKuß, AlfredStrategic MarketingMarket-Oriented Corporate and Business Unit Planning
Kartoniert, 1st ed. 2018, Springer, Berlin (2017)
49,49 €
inkl. MwSt.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
mehr
lieferbar in 1-3 Werktagen


This textbook gives a clear and comprehensive overview of the process of strategic marketing planning. The authors provide a systematic framework that helps to structure the vast and complex marketing knowledge, thus making it more accessible and easier to use for strategic marketing planning. Many short case reports and examples serve to illustrate the key aspects of the marketing planning process.

Contents
The information basis of marketing planning
Market-oriented corpora ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

Strategic Marketing

Market-Oriented Corporate and Business Unit Planning

Tomczak, Torsten, Reinecke, Sven, Kuß, Alfred

Kartoniert, xi, 253 S.

XI, 253 p. 91 illus.

Sprache: Englisch

240 mm

ISBN-13: 978-3-658-18416-2

Titelnr.: 64856601

Gewicht: 453 g

Springer, Berlin (2017)

Herstelleradresse

Springer Heidelberg

Tiergartenstr. 17

69121 - DE Heidelberg

E-Mail: buchhandel-buch@springer.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten
Mehr von Torsten Tomczak, Sven Reinecke und Alfred Kuß
Gesamtsumme

inkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.